Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Η κυρία  εξετάζει  απ'την κορφή ως τα νύχια την υπηρέτρια που ζητάει
δουλειά.
-Αγαπάς τα παιδιά ; τη ρωτάει.
-Πολύ πάρα πολύ αλλά μη φοβάστε, θα πώ στο κύριο να φοράει
προφυλακτικό!!








 



Δύο φίλοι συζητούν.
-Εμένα  η γυναίκα μου είναι ένας  άγγελος !
-Τυχερέ, εμένα ακόμα ζεί!










Κάποιος  έκανε παρατηρήσεις σ'ενα γνωστό του που κάπνιζε πολύ .
-Βρέ παιδί μου εσύ απο το τσιγάρο θα πάς ,κι ύστερα είναι και τα λεφτά πού πάνε χαμένα.Πόσα πακέτα  καπνίζεις ;
-Τέσσερα πακέτα την ημέρα.
-Πώ πώ!! και απο πόσα χρόνια;
-Περίπου είκοσι .
-Πώ πώ  ! Λοιπόν αν ύπολογίσουμε ένα σαραντάρι την ημέρα  έχουμε τον χρόνο  έχουμε 14.600 δολλάρια,επί 20 χρόνια μας κάνουν  292.000 δολλάρια.  Βλέπεις  εκείνη τη  φερράρι εκεί πέρα .Ωραίο αυτοκίνητο ε !!
Να λοιπόν αν μάζευες τα λεφτά σου απο τα τσιγάρα  θα μπορούσες να την αγοράσεις.
     -Εσύ καπνίζεις; ρωτάει ο άλλος .
     -Εγώ; όχι ποτέ.
     -Δικιά σου είναι η φερράρι;
     -Ο..όχι  που τέτοια τύχη ...αλλά τι σχέσι.....
     -Οχι λέω  δηλαδή,γιατί ..............είναι δικιά μου!!







ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ    ΓΥΝΑΙΚΩΝ

Απο τα 18  ώς τα 25 μοιάζει με την αφρική,
μισό-εξερευνημένη και μισό-παρθένος

Απο τα 25 ώς τα 35  μοιάζει με την ασία.
γλυκιά,σκοτεινή, μυστηριώδης.

Απο τα 35 ώς τα 45  μοιάζει με την βόρειο αμερική
ορμητική και τεχνικώς τελειοποιημένη .

Απο τα 45  ώς τα 55 μοιάζει με την ευρώπη
Μισοερειπωμένη


Απο τα 55 ώς τα 65 μοιάζει με την αυστραλία
που είναι όλο ερήμους,  με λιγοστά  μέρη δροσιάς.

Και απο τα 65 και πάνω μοιάζει με τη σηβηρία
ο καθένας ξέρει που είναι  αλλά  κανείς δε θέλει να πάει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet