Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

ΤΟΝ ΒΙΑΖΕ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ !


2011042803271_153182176_type11487
Ότι είχε βιαστεί επανειλημμένα από τον προπονητή του, Βίλιο Νουσιάινεν, εξομολογήθηκε ο παλαίμαχος Σουηδός ολυμπιονίκης του ύψους, Πάτρικ Σιόμπεργκ, στην αυτοβιογραφία του με τίτλο «Όσα δεν είδατε» («Det du inte sag»).
Ο 46χρονος σήμερα Σουηδός πρωταθλητής κόσμου του 1987, «ασημένιος» Ολυμπιονίκης στο Λος Αντζελες και τη Βαρκελώνη και «χάλκινος» στη Σεούλ, στο βιβλίο του αναφέρει ότι είχε πέσει θύμα σεξουαλικής κακοποίησης από το διάσημο προπονητή του, ο οποίος απεβίωσε το 1999.
«Αυτά που έκανε ο Βίλιο, σε μένα αλλά και σε άλλα παιδιά, ήταν ο κύριος λόγος που με ώθησε να γράψω αυτό το βιβλίο. Ο σκοπός μου δεν είναι να δυσφημήσω κάποιον που έχει πεθάνει, αλλά η ανάγκη να διηγηθώ μία ιστορία. Είμαι θύμα και μακάρι να είχα το κουράγιο να τα πω όσο ζούσε», υπογράμμισε ο Σιόμπεργκ, σε δηλώσεις του στην εφημερίδα «Dagens Nyheter», προσθέτοντας:
«Νομίζω πως αυτός ήταν ο λόγος που άρχισε τη σχέση με τη μητέρα μου, για να φτάσει σε εμένα. Για να μπορεί να συνεχίσει το "χόμπι" του», δεδομένου του ότι, εκτός από προπονητής του, ο Νουσιάινεν ήταν και πατριός του, όταν εκείνος ήταν σε ηλικία 11 ετών!
«Σε αρκετές περιπτώσεις ξυπνούσα χωρίς πιτζάμες. Θυμάμαι φλας από φωτογραφικές μηχανές. Σε κάποιες περιπτώσεις τον αντιμετώπισα, αλλά πάντα το αρνιόταν», είπε χαρακτηριστικά, ενώ παραδέχθηκε πως μετά το χωρισμό του από τη μητέρα του, τον ακολούθησε, μη έχοντας άλλη επιλογή.
«Δεν υπήρχε θέμα σκέψης για εμένα. Θα γινόμουν ο κορυφαίος άλτης του ύψους στον κόσμο. Αν πήγαινα μαζί του, θα μπορούσα να αφοσιωθώ στις προπονήσεις. Αν έμενα με τη μητέρα μου, δεν θα είχα αυτή την ελευθερία», είπε.
Zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet