Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ... ΜΑΓΚΑ !!

Ρούλα Κορομηλά: "Περιμένω τον "μάγκα" να έρθει στη ζωή μου"

Πρώτη καλεσμένη στην εκπομπή «Βράδυ» του Πέτρου Κωστόπουλου, την Πέμπτη, ήταν η Ρούλα Κορομηλά.
Ο οικοδεσπότης της εκπομπής υποδέχτηκε τη γνωστή παρουσιάστρια ευχαριστώντας τη διότι χάρη σε εκείνη παρουσιάζει την εκπομπή αυτή, αλλά και συμμετέχει στο Greek Idol. Η Ρούλα Κορομηλά μίλησε για τα σχόλια που ακούει κατά καιρούς για τις εμφανίσεις της και τις στιλιστικές της επιλογές, απάντησε στις φήμες που τη θέλουν ερωτευμένη και πώς θέλει να είναι ο άντρας που θα σταθεί στο πλάι της....


Για τα σχόλια γύρω από την εμφάνισή της και τις ενδυματολογικές επιλογές είπε: «Όταν έχεις κάποια κιλά παραπάνω και είσαι ευτραφής, δε μπορείς να μιλάς για κάποιον άλλον ευτραφή. Πρέπει να κοιτάξεις τη δική σου την «καμπούρα» πρώτα, το πόσο ευτραφής είσαι εσύ και μετά να κρίνεις τους άλλους. Αυτό είπα εγώ, κακό ήταν; Είμαι σε μια φάση της ζωής μου που δε με νοιάζει τίποτα άλλο εκτός από το να είμαι καλά εγώ και οι άνθρωποι γύρω μου. Το τι λέγεται κι ακούγεται πραγματικά δε με απασχολεί καθόλου. Κάνω πλάκα κι εγώ, κάπως πρέπει να διασκεδάζω. Μια τηλεκριτικός είναι που τα γράφει όλα αυτά πάντα. Αλλά νομίζω ότι πρέπει να μου δώσει κάτι, ποσοστά. Ή μάλλον... αγάπη, μέρες που είναι. Φέτος αποφάσισα να ντύνομαι όπως στην καθημερινότητά μου. Θα φοράω ό, τι θέλω, εκτός από μακριά ρούχα. Δηλαδή συγγνώμη... ένας άνθρωπος με ταλέντο και πορεία τόσων χρόνων στην τηλεόραση κρίνεται από το τι θα φορέσει; Ή μήπως αυτό που μας νοιάζει είναι πώς θα τα πούμε και θα παρουσιάσουμε το πρόγραμμα; Δεν ασχολείται ο κόσμος με όλα αυτά, αλλά οι εκπομπές. Και δεν είναι ότι τους έχω γραμμένους όλους, δεν το είπα ποτέ. Αλλά για αυτούς που ασχολούνται με μικρότητες, αδιαφορώ».


Για τις φήμες που τη θέλουν να έχει βρει τον έρωτα και πάλι: «Είπα μια βλακεία για έναν γιατρό από την Αμερική. Δεν υπάρχει. Ξεκίνησε από μια βλακεία, δεν έχει έρθει κάτι δυνατό στη ζωή μου, ένας "μάγκας" στη ζωή μου ακόμα, τον περιμένω. Δεν έχει έρθει τίποτα μικρό ή μεγάλο σε συναίσθημα. Μια χαρά περνάει η ζωή μου. Πρέπει να έχω δηλαδή έναν άντρα δίπλα μου για να περνάω καλά; Οι ορμόνες μου είναι μια χαρά. Πρέπει να μου αρέσει κάτι πάρα πολύ για να το «αρπάξω να το φάω». Οπότε μένω «νηστικιά», κάνω τη… διατροφή μου! Η Σαρακοστή κρατάει χρόνια».


Ποιος είναι όμως ο τύπος του άντρα που περιμένει; «Δεν ξέρω πώς είναι. Δεν έχω προδιαγραφές. Δε με νοιάζει ηλικιακά. Μιλάω για τον "μάγκα" που θα με αρπάξει από το αυτί και θα μου πει "μωρό μου εδώ είναι η ζωή, πάμε να φύγουμε". Θα τα παρατούσα όλα για κάποιος που θα μου έλεγε ότι να πάμε να ζήσουμε μαζί ευτυχισμένοι, οπουδήποτε εδώ στην Ελλάδα, όπως στην Καλαμάτα, τη Ρόδο, παντού. Όχι στο εξωτερικό όμως».


Υupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet