Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑΛΗ ΤΕΡΖΗ

Γιατί ο Πασχάλης Τερζής πήρε την απόφαση να εγκαταλείψει τα νυχτερινά μαγαζιά έπειτα από 38 χρόνια;
Η αυλαία πέφτει και ένα καινούργιο κεφάλαιο ανοίγει στη ζωή του Πασχάλη Τερζή.
Αίσθηση έκανε η απόφαση του Πασχάλη Τερζή να αποχωρήσει από πίστες και μπουζουκια. «Δεν έχω να δώσω κάτι», εξομολογείται ο Πασχάλης Τερζής, δικαιολογώντας την απουσία του από τις πίστες εδώ και δύο χρόνια. Ο λαϊκός τραγουδιστής εμφανίζεται μόνο σε συναυλίες άλλων καλλιτεχνών, ενώ δηλώνει πως φωνές και ταλέντα υπάρχουν, αλλά το λαϊκό τραγούδι δεν πρέπει να χαθεί.
Ο Πασχάλης Τερζής αναφέρεται στην κρίση που περνά η νυχτερινή διασκέδαση σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Μακεδονία: «το ότι τα μαγαζιά δουλεύουν πλέον Παρασκευή και Σάββατο δεν ξέρω αν είναι κατάντια ή καλό, γιατί κι αυτό που γινόταν παλιά, έξι μέρες την εβδομάδα, ήταν υπερβολικό», λέει χαρακτηριστικά.
Ο ίδιος, πάντως, ομολογεί πως κουράστηκε και γι’ αυτό απέχει από τα νυχτερινά σχήματα. «Εγώ απέχω εδώ και δύο χρόνια. Δεν έχω να δώσω κάτι. Κουράστηκα 38 χρόνια. Δεν μου λείπει το τραγούδι. Τραγουδάω και μόνος μου και σε συναυλίες άλλων», προσθέτει.
Έχοντας στο ενεργητικό του τραγούδια που έγιναν επιτυχίες και ακούγονται μέχρι σήμερα, ο Πασχάλης Τερζής εξομολογείται τον καημό του: «εμένα ο καημός μου είναι να μη χαθεί το λαϊκό τραγούδι. Και είναι δύσκολο για τους νέους, επειδή δεν έχουν τα βιώματα που απαιτεί αυτό το είδος του τραγουδιού. Ταλέντα υπάρχουν, μεγάλες φωνές υπάρχουν, αλλά παίζει ρόλο το πώς μεγάλωσες, τι πέρασες», αναφέρει.
Αυτές τις μέρες, ο Πασχάλης Τερζής ετοιμάζεται για μια συναυλία-αφιέρωμα στον Χρήστο Νικολόπουλο στη Θεσσαλονίκη. Στη συvέχεια, θα βρεθεί στην Αυστραλία για συναυλίες σε ομογενείς και θα επιστρέψει για να ηχογραφήσει το νέο του CD.
www.fimes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet