Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ...ΣΤΗΘΗ

Τρανό παράδειγμα η ιστορία ενός 34χρονου δικηγόρου
από την Βόννη στη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία, που γλίτωσε από ένα δολοφονικό εναγκαλισμό. Η γυναίκα με την οποία διατηρούσε ερωτική σχέση, η Γερμανίδα Franziska κατηγορείται από τη Γερμανική δικαιοσύνη για απόπειρα δολοφονίας. Όπως ισχυρίστηκε στο δικαστήριο ο άνδρας, η Γερμανίδα αγαπημένη του, «προσπάθησε να με πνίξει με τα στήθη της, στη διάρκεια μιας ερωτικής μας συνεύρεσης». Από την πλευρά της η πληθωρική γυναίκα υποστήριξε πως, «επρόκειτο για ένα απλό ατύχημα». «Ήμασταν στο κρεβάτι, αυτή βρισκόταν από πάνω μου και εγώ της έδινα φιλιά στα τεράστια στήθη της» συνεχίζει την απολογία του ο άτυχος άνδρας, «ξαφνικά μου άρπαξε βίαια το κεφάλι και μου το κόλλησε επάνω της, δεν μπορούσα να αναπνεύσω και το πρόσωπό μου έγινε μοβ». «Ήταν θαύμα το πως κατάφερα να ξεφύγω με τις τελευταίες δυνάμεις που μου απέμειναν, από τον θανάσιμο εναγκαλισμό και έτρεξα να κρυφτώ στο σπίτι της γειτόνισσας» ολοκλήρωσε την κατάθεσή του ο δικηγόρος. Από το δικαστήριο ακούστηκαν αρκετά γέλια που δυνάμωσαν με την τελευταία πρόταση του 34χρονου: «Στο τηλέφωνο την επόμενη μέρα μου είπε πως, ήθελε απλά να μου προσφέρει τον πιο γλυκό θάνατο στον κόσμο!» Πηγή: http://www.fimes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet