Κυριακή 26 Απριλίου 2015

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΝΕΟΡΑΓΙΑΔΑΚΟ;

Πόσο πνευματικά τυφλοί είναι τελικά οι νεοέλληνες που δεν μπορούν να δουν οτι είμαστε πολυ κοντά στην εκπλήρωση των προφητειών

του πατροκοσμά; "ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΑΝΩΜΑΛΙΑ" Πείτε μου ρε μάγκες,σε περίπτωση που ο τσίπρας πάει σε καινούργιο μνημόνιο δεν θα καεί το πελεκούδι; Πείτε μου ρε μάγκες,σε περίπτωση που πάμε σε εκλογές ποιος άλλος πολιτικός έχει απομείνει για να σώσει την Ελλάδα; Όλοι δοκιμαστήκανε και κανείς δεν μπορεί κάνει τίποτα Πείτε μου ρε μάγκες,σε περίπτωση που πάμε σε δημοψήφισμα,τι θα αποφασίσει ο λαός;
Μα φυσικά δραχμή και έξοδο από την ευρωζώνη " ΘΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ" Πείτε μου ρε μάγκες,όλα τα παραπάνω πιθανά ενδεχόμενα δεν θα μας οδηγήσουν σε απόσυρση του παγκοσμίου κεφαλαίου; Ήδη το γευόμαστε! ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ ΑΠΟ ΡΕΥΣΤΟ! Οι προφητείες προβλέπουν ελληνοτουρκικό πόλεμο και διάλυση της Τουρκίας;
Φυσικά και προβλέπουν Πείτε μου ρε μάγκες η Τουρκία ετοιμάζεται να μας κάνει ντου ναι ή οχι; ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΤΟΥ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ. ΟΠΟΤΕ ΒΡΕ ΣΤΡΑΒΑΔΙΑ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ; ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΒΡΕ ΑΠΙΣΤΕ ΝΕΟΡΑΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ; ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΑΣ ΑΣ ΚΑΤΑΡΡΙΨΕΙ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΞΑΜΗΝΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗ Υ.Γ.:Τhere's a storm coming και ολοι κοιμούνται!
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΜΙΛΙΕΣ , ΒΙΝΤΕΟΚΛΗΣΕΙΣ , ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ, ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ WowApp!

https://www.wowapp.com/w/kkorpet